نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3393
-
الف
+

آخرین مسافر مرحله فینال مسابقه «نواهنگ» جمعه شب مشخص می شود

در این گزارش با گروه سوم مرحله نیمه نهایی مسابقه «نواهنگ» آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم2، رقابت گروه سوم و یا به عبارتی گروه آخر از بخش نیمه نهایی مسابقه بزرگ نواهنگ فردا 31 ثور (اردیبهشت) ساعت 09:00 شام به وقت تهران و کابل و 09:30 شام به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 برگزار می شود.

 «نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که توسط شبکه آی فیلم2 برای خوانندگان جوان و مستعد افغانستانی مقیم ایران، در حال برگزاری است.

در مرحله نیمه نهایی «نواهنگ»  12 نفر در در قالب سه گروه 4 نفره با یکدیگر به رقابت می پردازند که در نهایت۳ نفر به مرحله نهایی راه می یابند. در این رقابت علاوه بر 3 نفری که به مرحله نهایی راه پیدا می کنند، یک نفر با رای مردمی انتخاب می شود.

داوران این رقابت جذاب، «امیر تاجیک» خواننده مطرح ایرانی و «مهرداد هویدا» خواننده و آهنگساز سرشناس و داکتر «محمدرضا چراغعلی» موسيقی‌دان، آهنگساز، و تنظيم‌كننده مطرح موسيقی سينما و تلويزيون ایران می باشند.

در ادامه با گروه سوم مرحله نیمه نهایی مسابقه «نواهنگ» آشنا می شوید:

«احمد جیلانی»

احمد جیلانی نواهنگ

احمد جیلانی زاده  29 دلو(بهمن) 1375 است. وی از ۱۵ سالگی گیتار و خوانندگی را زیر نظر استاد «احمد رئوف حبیب زاده»  فرا گرفته است.

در سال ۱۳۹۴ کانسرت های بسیاری را با هنرمندان هرات برگزار کرده و تاکنون آهنگ های «عشق منی»، «آرام جانی»، «دختر کابل» و «به مثل تو» را منتشر نموده است. وی همچنین از 2 سال قبل به این سو مصروف به تدریس گیتار، سلفژ و صدا سازی می باشد.

لازم به ذکر است کد رای دهی احمد جیلانی در مسابقه نواهنگ، 138 می باشد و علاقه مندان به وی می توانند با این کد در نظرسنجی از خواننده مورد علاقه شان حمایت کنند.

«رامین بارکزی»

رامین بارکزی نواهنگ

رامین بارکزی که اکنون ۲۴ سال سن دارد، ۸ سال است در عرصه نوازندگی و خوانندگی فعالیت دارد. وی متولد ایران بوده اما اصالتا از ولایت هرات افغانستان می باشد.

رامین بارکزی علاقه زیادی به ساز گیتار دارد و به سبک پاپ آواز می خواند. الگوی او خواننده تکرار ناشدنی افغانستان احمد ظاهر است و به گفته خودش با اشتراک در مسابقه نواهنگ تلاش دارد قدم به عرصه ای نو در حوزه موسیقی بگذارد.

لازم به ذکر است کد رای دهی رامین بارکزی در مسابقه نواهنگ، 114 می باشد که علاقه مندان به وی می توانند با این کد در نظرسنجی از خواننده مورد علاقه شان حمایت کنند.

«سید حسین حسینی»

سید حسین حسینی نواهنگ

سید حسین حسینی 33 سال سن دارد و از دوران طفولیت علاقه مند آواز و موسیقی بوده و این هنر را به صورت خودآموز فرا گرفته است.

وی به تازگی به گونه حرفوی آواز، سلفژ و صداسازی و پیانو را آغاز کرده است.

 کد رای دهی سید حسین حسینی در مسابقه نواهنگ، 148 می باشد که علاقه مندان به وی می توانند با این کد در نظر سنجی از خواننده مورد علاقه شان حمایت کنند.

«بصیر فیضی»

بصیر فیضی نواهنگبصیر فیضی زاده 7 میزان(مهر) 1371 ولسوالی شیرخان خیل در افغانستان، حدود 19سال در ایران مهاجر است و 12 سال در عرصه موسیقی فعالیت می کند.

کد رای دهی بصیر فیضی در مسابقه نواهنگ، 141 می باشد و علاقه مندان به وی می توانند با این کد در نظرسنجی از خواننده مورد علاقه شان حمایت کنند.

مسابقه «نواهنگ» جمعه ها ساعت ۹ شام از شبکه آیفیلم۲ نشر می شود و تکرار آن، ساعت ۹ صبح و ۳ عصر روز شنبه می باشد.

همچنین لازم به ذکر است که آخرین مهلت ارسال آرای مخاطبان به خواننده مورد نظرشان فقط تا تاریخ 10 جوزا (خرداد) 1400 اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

با داوران مسابقه نواهنگ آشنا شوید

با گروه اول مسابقه «نواهنگ» آشنا شوید

با گروه دوم مسابقه «نواهنگ» آشنا شوید

با گروه سوم مسابقه «نواهنگ» آشنا شوید

با گروه چهارم مسابقه «نواهنگ» آشنا شوید

با گروه پنجم مسابقه «نواهنگ» آشنا شوید

با گروه ششم مسابقه «نواهنگ» آیفیلم۲ آشنا شوید

گروه هفتم مسابقه «نواهنگ»؛ از خوانندگان موسیقی محلی تا پدیده های نوظهور موسیقی افغانستان

گروه هشتم مسابقه «نواهنگ»؛ دمبوره نوازان یکه تازی می کنند

رقابت جذاب و دیدنی خوانندگان جوان در گروه نهم مسابقه «نواهنگ» آی فیلم2

آشنایی با اشتراک کنندگان مسابقه «نواهنگ» (گروه دهم)

آشنایی با اشتراک کنندگان مسابقه «نواهنگ» (گروه یازدهم)

آشنایی با اشتراک کنندگان مسابقه «نواهنگ» (گروه دوازدهم)

رقابت جذاب اولین گروه مرحله نیمه نهایی مسابقه «نواهنگ» را از دست ندهید

با گروه دوم مرحله نیمه نهایی مسابقه «نواهنگ» آشنا شوید

ع ا  / ح ح

نظر شما
ارسال نظر